fbpx

Ochrona danych osobowych

Klauzula informacyjna RODO

  1. Przetwarzanie danych osobowych przez Wynajmującego odbywa się w oparciu o i zgodnie z zasadami, określonymi w art. 5 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (DZ.U.UE.L.2016.119.1.) („RODO”) oraz ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 z ew. późn. zm.).
  2. Administratorem danych osobowych jest Patryk Kizny. Kontakt z Administratorem danych następuje pod adresem e-mail: rodo /at / el-suelo.pl
  3. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w związku z oraz na potrzeby:
    • zawarcia umowy oraz świadczenia usług stanowiących przedmiot umowy,
    • zapewnienia zgodności ze wszelkimi właściwymi wymogami, wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
    • obsługi administracyjnej umowy, zapewnienia zgodności z politykami wewnętrznymi oraz analizami ryzyka, zarządzania stosunkami z klientami;
    • korzystania z systemów i aplikacji (wewnętrznych i udostępnianych przez stronę trzecią) dla potrzeb obsługi infrastruktury informatycznej,
    • informowania o działalności Sali, w tym dla celów marketingu bezpośredniego,
    • zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia w obszarze objętym monitoringiem wizyjnym.
  4. Przetwarzanie danych następuje na następujących podstawach:
    • niezbędności dla wykonania postanowień umowy oraz podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy (np. czynności związane z rezerwacją sal) ( art. 6 ust. 1 lit. b) RODO),
    • niezbędności dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Wynajmującego, jakim są: dochodzenie oraz obrona przed roszczeniami, zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia w obszarze objętym monitoringiem, jak również realizacja celów marketingu bezpośredniego ( art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
    • niezbędności dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów osób trzecich, które wykażą potrzebę uzyskania dostępu do danych (dot. to głównie nagrań z monitoringu w przypadku powstania szkód na osobie i na mieniu osób trzecich) (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
    • niezbędności dla wykonania obowiązków prawnie ciążących na Administratorze danych, a wynikających m.in. z ustaw podatkowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
    • wyrażonej uprzednio zgody na przetwarzanie danych osobowych w postaci wizerunku na stronie internetowej www.elsuelo.pl oraz na fanpage Wynajmującego w serwisach internetowych, np. Facebook (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  5. Wynajmujący korzysta w celach marketingowych z produktów serwisów internetowych takich jak Google, Facebook oraz ich aplikacji i produktów, np. Messenger, Instagram, Youtube, które umożliwiają przetwarzanie danych osobowych. Niektóre funkcjonalności tych serwisów umożliwiają nam pozyskanie danych osobowych, np. w razie polubienia fanpage, dodania komentarza lub nawiązania kontaktu poprzez Messenger. Poza tym przetwarzany zanonimizowane dane dotyczące osób odwiedzających nasze profile w tych serwisach, w funkcjonalnościach określanych jako statystyki, w sposób uniemożliwiający ustalenie tożsamości użytkownika. Dotyczy to zarówno osób zarejestrowanych na Facebook czy Google, jak również osób, które nie są użytkownikami tych serwisów oraz ich produktów. Współpraca z tymi podmiotami nie będzie stanowiła dla Wynajmującego podstaw do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania, o których mowa w pkt 11. Wyrażenie zgody na przetwarzanie przez Wynajmującego wizerunku Klienta i korzystających w serwisach internetowych, jak również korzystanie z funkcjonalności tych serwisów, umożliwiających publiczne prezentowanie informacji o osobie np. komentującej naszą aktywność w tych serwisach będzie łączyło się z ujawnianiem danych osobowych innym osobom odwiedzających nasze fanpage, bez względu na to, czy są zarejestrowanymi użytkownikami tych serwisów, czy nie posiadają kont w tych serwisach. Ujawniane będą te dane, które zostały przez Klienta upublicznione w danym serwisie jako użytkownika tych serwisów.
  1. Dane osobowe nie są przesyłane poza obszar EOG, jednak, jeżeli Klient wybiera formę kontaktu poprzez niektóre serwisy internetowe, których serwery znajdują się poza obszarem Europy, dane te mogą być przesyłane poza obszar EOG. Dotyczy to w szczególności serwisu Facebook i Google oraz ich aplikacji i produktów takich jak Messenger, Instagram, Youtube. Serwisy powołują się na przepisy prawa międzynarodowego oraz decyzje Komisji Europejskiej stwierdzające odpowiedni stopień ochrony danych w odniesieniu do określonych krajów, w stosownych wypadkach.
  2. Wszystkie dane osobowe, przekazane przez Klienta są przechowywane przez cały okres obowiązywania umowy, jak nie dłużej niż przez okres 6 (sześciu) lat od wygaśnięcia stosunku umownego, a w razie szkód pozakontraktowych – 6 (sześciu) lat od dnia ustalenia szkody i osoby obowiązanej do jej naprawienia, z zastrzeżeniem wymogów wynikających z odpowiednich przepisów prawa, w tym regulacji dotyczących zapobieganiu praniu brudnych pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu lub innych właściwych, powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  3. Monitoring wizyjny nagrywa obraz w sposób ciągły, po upływie 3 tygodni zapis jest automatycznie usuwany. W razie zaistnienia incydentów dotyczących bezpieczeństwa poszczególne fragmenty zapisu mogą być przechowywane przez czas niezbędny dla osiągnięcia celu ich przetwarzania.
  4. Osoba, będąca podmiotem danych osobowych ma prawo cofnięcia zgody, zażądać dostępu do swoich danych osobowych oraz do żądania ich zmiany, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także ma prawo do ich przenoszenia na zasadach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Jest również uprawniona do wniesienia skargi na przetwarzanie danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W zakresie w jakim Klient wyraził zgodę na wykorzystywanie teleinformatycznych urządzeń końcowych do informowania o działalności Wynajmującego Klient może również cofnąć zgodę na takie przekazywanie informacji marketingowych.
  5. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak w zakresie w jakim Klient dąży do zawarcia umowy z Wynajmującym podanie danych określających i pozwalających zweryfikować tożsamość Klienta, w tym wiek Klienta jest niezbędne do jej zawarcia.
  6. Wynajmujący nie podejmuje wobec osób, których dane osobowe przetwarza, decyzji, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, które wywołują wobec tych osób skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na te osoby wpływają.
  7. W razie naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych, Wynajmujący bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 72 godzin po stwierdzeniu naruszenia – zgłasza organowi nadzorczemu ten incydent, chyba że jest mało prawdopodobne, by naruszenie to skutkowało ryzykiem naruszenia praw lub wolności osób fizycznych. W wypadkach określonych w art. 34 ust. 1 RODO Wynajmujący zawiadomi również osobę, której dane dotyczą o incydentach, z zastrzeżeniem przypadków określonych w art. 34 ust. 3 RODO. Wynajmujący nie podejmuje czynności zmierzających do stwierdzenia incydentu w niedziele i dni świąteczne.
Twój ruch!